1. Ξεκινήστε με ένα σχέδιο
Τα εργαλεία κοινωνικής δικτύωσης είναι εύχρηστα και μπορείτε να ξεκινήσετε με οργανικές αναρτήσεις δωρεάν. Αυτό μπορεί να το κάνει δελεαστικό να βουτήξετε και να ξεκινήσετε να δημοσιεύετε. Αλλά όπως κάθε καλή επιχειρηματική στρατηγική, η χρήση κοινωνικών μέσων για την επιτυχία των μικρών επιχειρήσεων πρέπει να ξεκινήσει με ένα καλό σχέδιο.
Χωρίς σχέδιο, δεν έχετε σαφή στόχο για αυτό που προσπαθείτε να επιτύχετε. Αυτό σημαίνει ότι δεν υπάρχει τρόπος μέτρησης των αποτελεσμάτων σας. Αφιερώστε χρόνο για να δημιουργήσετε ένα σχέδιο κοινωνικών μέσων εκ των προτέρων. Αυτό διασφαλίζει ότι όλες οι κοινωνικές σας προσπάθειες υποστηρίζουν συγκεκριμένους επιχειρηματικούς στόχους.
2. Αποφασίστε ποιες πλατφόρμες είναι κατάλληλες για εσάς
Για να βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε αποτελεσματικά τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για επιχειρήσεις, θα πρέπει να κάνετε κάποια δική σας έρευνα. Αυτό θα σας βοηθήσει να καταλάβετε πώς το συγκεκριμένο κοινό σας ξοδεύει το χρόνο του στο διαδίκτυο.
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διαφορετικά κοινωνικά κανάλια για να προσεγγίσετε διαφορετικά είδη κοινού ή για να επιτύχετε διαφορετικούς επιχειρηματικούς στόχους.
3. Γνωρίστε το κοινό σας
Ένας λόγος για τον οποίο η χρήση των κοινωνικών μέσων για την επιχείρηση είναι τόσο αποτελεσματική είναι ότι μπορείτε να στοχεύσετε στο κοινό σας. Αλλά πρώτα, πρέπει να καταλάβετε ποιο είναι το κοινό σας .
Ξεκινήστε συγκεντρώνοντας δεδομένα για τους τρέχοντες πελάτες σας. Στη συνέχεια, ανακαλύψτε βαθύτερα με τα αναλυτικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Θα αρχίσετε να αναπτύσσετε μια σταθερή εικόνα για το ποιος αγοράζει και αλληλοεπιδρά μαζί σας στο διαδίκτυο.
Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να προσελκύσετε νέους πελάτες στην τοπική σας επιχείρηση.
4. Χτίστε σχέσεις
Το μοναδικό πλεονέκτημα του μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων για μικρές επιχειρήσεις είναι ότι σας επιτρέπει να μιλήσετε απευθείας με πελάτες και οπαδούς. Μπορείτε να οικοδομήσετε σχέσεις με την πάροδο του χρόνου, αντί να ζητήσετε εκ των προτέρων πώληση.
Περισσότερο από το 40% των ψηφιακών καταναλωτών χρησιμοποιούν κοινωνικά δίκτυα για έρευνα νέων επωνυμιών ή προϊόντων. Μέρος αυτής της ανακάλυψης είναι να γνωρίσετε ποιος είστε ως επωνυμία και τι αντιπροσωπεύετε.
Όταν οι χρήστες αλληλοεπιδρούν με το οργανικό περιεχόμενο ή τις διαφημίσεις σας, είναι εξαιρετική ιδέα να αλληλοεπιδράσετε. Αυτό βοηθά στην οικοδόμηση εμπιστοσύνης και στη διαμόρφωση πιστού ακόλουθου. Καθώς οι θαυμαστές μοιράζονται και αρέσουν στο περιεχόμενό σας, αυξάνετε τους κοινωνικούς αλγόριθμους και αποκτάτε νέα, δωρεάν, έκθεση Επίσης, καλλιεργείτε σχέσεις που μπορούν να εξελιχθούν σε πωλήσεις με την πάροδο του χρόνου.
5. Εστίαση στην ποιότητα έναντι της ποσότητας
Ο τεράστιος αριθμός επιλογών μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων για μικρές επιχειρήσεις μπορεί να φαίνεται συντριπτικός – αλλά δεν χρειάζεται να τα κάνετε όλα. Είναι πιο σημαντικό να δημιουργήσετε ποιοτικό περιεχόμενο σε μερικά βασικά κανάλια από το να έχετε παρουσία σε κάθε δίκτυο.
Το κοινωνικό μάρκετινγκ έχει να κάνει με την οικοδόμηση σχέσεων. Να είσαι άνθρωπος. Να είσαι ειλικρινής. Δημοσιεύστε υπέροχο περιεχόμενο.
Δεν μπορείτε να τα κάνετε όλα και δεν υπάρχει λόγος να δοκιμάσετε. Προσεγγίστε το κοινό σας στα μέρη όπου ήδη ξοδεύουν χρόνο στο διαδίκτυο. Εστιάστε στη χρήση ενός ή δύο κοινωνικών καναλιών πολύ καλά, τουλάχιστον για να ξεκινήσετε. Μόλις τα κατακτήσετε, μπορείτε να δημιουργήσετε από όσα έχετε μάθει και να επεκτείνετε τις προσπάθειές σας.
6. Χρησιμοποιήστε τα σωστά εργαλεία
Το μυστικό της αποτελεσματικής χρήσης των κοινωνικών μέσων είναι να εκμεταλλευτείτε εργαλεία που αυτοματοποιούν ή απλοποιούν μεγάλο μέρος της εργασίας. Υπάρχουν πολλά εργαλεία που βοηθούν στην αύξηση της παραγωγικότητάς σας. Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να αρχίσετε να χρησιμοποιείτε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για επιχειρήσεις χωρίς να έχετε μια ομάδα κοινωνικών μέσων πλήρους κλίμακας.
7. Παρακολουθήστε και απαντήστε σε όλες τις σχετικές συνομιλίες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Πρέπει να γνωρίζετε τις συνομιλίες που πραγματοποιούνται για την επιχείρησή σας αλλού στο διαδίκτυο και να απαντήσετε όπου χρειάζεται. Αυτό είναι γνωστό ως κοινωνική ακρόαση και δημιουργήσαμε έναν ολόκληρο οδηγό σχετικά με τον τρόπο χρήσης της κοινωνικής ακρόασης για την επιχείρησή σας .
8. Προγραμματίστε το περιεχόμενό σας για να ελευθερώσετε περισσότερο χρόνο, για αφοσίωση σε άλλους τομείς
Μιλήσαμε για τη δημιουργία ενός ημερολογίου κοινωνικού περιεχομένου από την αρχή αυτού του άρθρου. Μόλις το ημερολόγιο είναι διαθέσιμο, μπορείτε να δημιουργήσετε τις κοινωνικές αναρτήσεις σας εκ των προτέρων και να χρησιμοποιήσετε εργαλεία προγραμματισμού για να τα δημοσιεύσετε αυτόματα την κατάλληλη στιγμή.
Αυτό σας επιτρέπει να αφιερώσετε ένα μπλοκ χρόνου ανά ημέρα ή ανά εβδομάδα για τη δημιουργία του κοινωνικού σας περιεχομένου. Είναι πολύ πιο αποτελεσματικό από το να αφήνετε τις κοινωνικές δημοσιεύσεις να σας απομακρύνουν από άλλες εργασίες όλη την ημέρα.
9. Παρακολουθήστε και βελτιώστε την απόδοσή σας
Καθώς εφαρμόζετε την κοινωνική σας στρατηγική, είναι σημαντικό να παρακολουθείτε τι λειτουργεί και τι όχι. Στη συνέχεια, μπορείτε να τελειοποιήσετε τις προσπάθειές σας και να βελτιώσετε τα αποτελέσματα. Τα εργαλεία ανάλυσης που αναφέρονται παραπάνω σάς δίνουν μια υπέροχη εικόνα των κοινωνικών σας προσπαθειών και μπορούν να σας βοηθήσουν να παρακολουθήσετε τις μετρήσεις που σας ενδιαφέρουν περισσότερο.
Μόλις έχετε μια ιδέα για το πώς λειτουργεί η στρατηγική σας, ήρθε η ώρα να αρχίσετε να ψάχνετε τρόπους βελτίωσης. Χρησιμοποιώντας δοκιμές A / B , μπορείτε να κάνετε μικρές αλλαγές που ενισχύουν την επιτυχία σας με την πάροδο του χρόνου.
Ανεξάρτητα από το μέγεθος της επιχείρησής σας, τα κοινωνικά εργαλεία μπορούν να σας βοηθήσουν να συνδεθείτε καλύτερα με το κοινό σας, να προσεγγίσετε νέους πιθανούς πελάτες και να αυξήσετε την αναγνωσιμότητα της επωνυμίας σας. Εάν οι δυνατότητες φαίνονται συντριπτικές, ξεκινήστε μικρές.
Θυμηθείτε: δεν χρειάζεται να τα κάνετε όλα. Ακολουθήστε μια εστιασμένη προσέγγιση. Ξεκινήστε με ένα ή δύο βασικά δίκτυα και δημιουργήστε τις προσπάθειες μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων σας με την πάροδο του χρόνου.