Η σημαντικότερη ενέργεια που πρέπει να σκεφτείτε πριν κατασκευάσετε το ηλεκτρονικό σας κατάστημα είναι η διαφήμισή του. Μόνο το 2019, τα κέρδη του ηλεκτρονικού εμπορίου ανήλθαν σε 3,5 τρις δολάρια, ποσό που αναμένεται να διπλασιαστεί μέχρι το 2023 και για το ίδιο έτος, το digital ad spend υπολογίζεται σε 333 δις.
Η διαφήμιση είναι μια απαραίτητη επένδυση για όλα τα eShop, προκειμένου να μπορούν να επιβιώσουν και να βγουν νικητές σε μια παγκόσμια αγορά.
Στο e-shop σας είναι απαραίτητο να εγκατασταθούν Usability Tools όπως Google Analytics, Google Tag Manager, Google Search Console, Facebook Pixel κ.ά. Η χρήση των οποίων θα βοηθήσει στην παρακολούθηση των διαφημιστικών εκστρατειών αλλά και την βελτιστοποίησή τους. Η διαρκής παρακολούθηση και βελτιστοποίηση είναι αυτή που θα αυξήσει το κέρδος σας από την επένδυση που πραγματοποιείτε.
Για αυτό και σας προτείνουμε να επιλέξτε μια εταιρία κατασκευής eshop που να έχει γνώση στο Digital Marketing, ώστε το e-shop σας να διαθέτει την υποδομή και τις προδιαγραφές για την βέλτιστη προώθησή του.
Διαφήμιση μέσω Social Media
Οι περισσότερες επιχειρήσεις πλέον αποκτούν δυναμική παρουσία στα Social Media, καθώς το κοινό αγοράζει προϊόντα και υπηρεσίες μέσω αυτών των Κοινωνικών δικτύων. Τη σημερινή εποχή είναι κάτι υποχρεωτικό αν θέλετε να διατηρήσετε μιας ενεργή σχέση μεταξύ της επιχείρησής σας και της κοινότητά σας. Χρειάζεται όμως στρατηγική, ώστε να χρησιμοποιήσετε τις εκάστοτε δυνατότητες κάθε μέσου σε νέα κοινά.
Σκοπός σε αυτά τα κοινωνικά δίκτυα είναι να κάνετε πολλές διασυνδέσεις με πελάτες, με ενδιαφερομένους, με πιθανούς συνεργάτες κ.α.
Βασιλιάς αυτή τη στιγμή στο συγκεκριμένο κομμάτι διαφήμισης είναι τα Facebook Ads, που πρακτικά περιλαμβάνουν όλο το οικοσύστημα της εταιρείας Facebook (Facebook, Instagram, Messenger, Audience Network). Οι δυνατότητες που δίνει το Facebook για δυναμικές προϊοντικές διαφημίσεις έχουν εξελιχθεί σημαντικά, ενώ και ο ίδιος ο αλγόριθμος, αν “εκπαιδευτεί” σωστά, μπορεί να λειτουργήσει εξαιρετικά καλύπτοντας όλους τους πυλώνες μια ολοκληρωμένης διαφήμισης (awareness, traffic, conversion, engagement).
Διαφήμιση μέσω Google Ads
Πέραν των διαφημίσεων σε Social Media, μπορείτε να επενδύσετε στην υπηρεσία Google Ads και να δείτε γρήγορα αποτελέσματα και αύξηση των παραγγελιών σας. Οι δυνατότητες που σας δίνονται μέσω των Google Ads είναι πολλές και αν τις εκμεταλλευτείτε σωστά μόνο θετικά θα είναι τα αποτελέσματα.
Search Ads
Τα Google Search Ads αφορούν την πληρωμένη διαφήμιση μέσα από το Search της Google. Στην περίπτωση αυτή, μπορείς να διαφημιστείς για συγκεκριμένα keywords τα οποία στην περίπτωση ενός eShop μπορούν να είναι: ένα συγκεκριμένο προϊόν, ένα brand που πουλάς ή μια κατηγορία προϊόντων.
Αν έχεις eShop και σκέφτεσαι να διαφημιστείς μέσω Google Ads, πρέπει να σιγουρευτείς από πριν ότι τα προϊόντα έχουν ζήτηση αλλά και ανταγωνιστικό πλεονέκτημα έναντι των υπολοίπων διαφημιζόμενων (τιμή, εγγύηση, διαθεσιμότητα, αξιοπιστία).
Display Ads – Shopping Ads
Τα Google Display Ads αποτελούν σήμερα το μεγαλύτερο Display Network. Αφορά κυρίως διαφημίσεις προβολής (banners). Στην περίπτωση αυτή τα banners σου μπορούν να προβληθούν μέσα από τα εκατομμύρια websites & apps με διαθέσιμο χώρο για Google Display Ads.
Τα Google Shopping Ads αποτελούν μια ξεχωριστή περίπτωση καθώς αφορούν μόνο τα ηλεκτρονικά καταστήματα. Μέσω Shopping Ads τα προϊόντα του eShop σου θα προβληθούν με λεπτομέρειες όπως τον τίτλο, την τιμή και την φωτογραφία τους σε ένα υποψήφιο κοινό αγοραστών.
Διαφήμιση μέσω Email & IM Marketing
Ο πρωταρχικός στόχος του email marketing είναι η αναγνωρισιμότητα (brand awareness) και η καθιέρωση του brand μίας επιχείρησης, δημιουργώντας σχέσεις εμπιστοσύνης και αφοσίωσης με τους υπάρχοντες αλλά και τους δυνητικούς πελάτες της.
Το να έχεις μια πετυχημένη email marketing ή IM στρατηγική, ξεκινάει από τις λίστες που θα καταφέρεις να έχεις στα κανάλια σου.
Είναι γεγονός ότι το email marketing ακόμα κρατάει γερά, καθώς είναι το απόλυτο cost effective κανάλι. Αλλά τα πράγματα αλλάζουν ακόμα περισσότερα με το Instant Messaging. Το Viber, το Facebook messenger και το Whatsapp έχουν μπει στη καθημερινότητα όλων των καταναλωτών. Σε πολλές έρευνες παρατηρούμε ότι τα IM πέρα από υψηλό open-rate συγκεντρώνουν και 10 φορές μεγαλύτερο CTR από τα emails.
SEO – Search Engine Optimization
Το λεγόμενο Seo ή αλλιώς η βελτιστοποίηση της κατάταξης στις μηχανές αναζήτησης είναι μια προωθητική ενέργεια που θα δώσει σίγουρα αποτελέσματα αν και εφόσον το eshop σας βρίσκεται στην 1η σελίδα της Google ύστερα από την πληκτρολόγηση σημαντικών λέξεων κλειδιών για τη δική σας επιχείρηση.
Είναι σημαντικό να τονίσουμε ότι το SEO προϋποθέτει μια ορθή στρατηγική που πρέπει να ακολουθήσει ο εξειδικευμένος συνεργάτης SEO, ώστε η κατεύθυνση που θα δοθεί σε λέξεις κλειδιά να αντιπροσωπεύουν στο 100% την επιχείρηση για να υπάρξει όφελος. Η υπηρεσία με τεχνικές μεθόδους SEO δεν αποφέρει μόνο άμεσες πωλήσεις, αλλά και ενδυναμώνει το brand της επιχείρησης καθώς θα βρίσκεστε στην 1η σελίδα μαζί με τους ανταγωνιστές σας.